Thursday, May 6, 2010

hari yang mendebarkan...

7/5/2010

ASSALAMUALAIKUM......

hari ini hari terakhir untuk aku belajar dan menghafal semua nota-nota subject foodscience.. ada yang payah dan ada yang senang... aku harap sangat Allah dapat menolong ku ketika aku sedang mengalami sedikit penyakit terlupa tika di dewan peperiksaan sok... huhuh.... INSYAALLAH.....

aku telah sedaya upaya mengerahkan kepala hotak aku ini bekerja kuat untuk menghafal dan memahami segala kandungan dalam buku tu.... cian kepala hotak aku ni en?? tapi xper, aku akan pujuk otak aku ni dengan menyatakan esok aku da nak balik... so, kepala aku akan jadi rest... heheheeh.... dengan cara tu jer, aku dapat tenang selain menghadap Allah dengan kusyuk....

pagi tadi aku bagun awal, dengan niat nak menelek-nelek buku buat kali ke berapa entah... aku bukan nak belagak yang aku bukak buku bayak kali, tapi aku nak cakap aku der la baca sikit setiap topic dari buku yang sangat bagus dari CHEF KHAIRUL HIDAYAT aku 2.... heheheh... hope, he will give me the highest marks..... hehehe.. it is not easy beb..... we have to work hard, to get the highest marks and get a DEKAN... This semester i want to make my parents proud that they have one daughter get a good result for this semester and for next semester.. INSYAALLAH... Allah is MERCIFUL... i am believe HIM the whole my heart....

ok then, i want to see CHEF and ask him to give my friend and me a clue of each question... i think so.... hope laa.... INSYAALLAH.........

salam.......

No comments:

Post a Comment